راهنمای واردات ته لنجی مکمل بدنسازی

انواع مکمل های بدنسازی برای حمل ته لنجی


84 / 100
زمان مطالعه: 6 دقیقه

پروسه واردات ته لنجی مکمل بدنسازی شاید نسبت به دیگر محصولات کمی پیچیده‌تر و سخت‌تر به نظر برسد. اما اگر اساس و روش درست و مسیر صحیح این کار را بلد باشید می‌توانید در کم‌ترین زمان ممکن، مثل بسیاری از کالاهای دیگر آن را بدون ترس و نگرانی انجام دهید. به‌ طور کلی در ادامه قصد داریم که فرایند سفارش، واردات و حمل و تحویل آن در گمرک کشور را بررسی کنیم.

مقوله‌ای که البته اگر در انجام آن دقت عمل لازم را نداشته باشید به طبع به مشکلاتی برمی‌خورید و می تواند برای شما تبدیل به دردسرهای بزرگی شود. پیش از هر چیزی باید بدانید که عملیات واردات محصولات از کشور دبی عموما با استفاده از سیستم های حمل و نقلی به نام ته لنجی انجام می شود. لنج چیزی شبیه به کشتی های باری و به جهت جابجایی انواع کالاها است.

البته باید به این موضوع دقت کنید که نوع محصولات وارد شده برای درمان و پیشگیری بیماری ها تجویز نمی شوند و در دسته بندی مکمل‌های بدنسازی قرار می گیرند. در غیر این صورت اگر قصد واردات دارو برای درمان را دارید کار و پروسه کلی پیچیده‌تر خواهد بود. در اصل لازم است که مجوزهای لازم به عنوان یک شرکت پخش دارو را دریافت کنید. اما در مورد مکمل‌های بدنسازی چنین مشکلی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید

فرآیند واردات ته لنجی مکمل بدنسازی

فرآیند واردات ته لنجی مکمل بدنسازی

فرآیند واردات ته لنجی مکمل بدنسازی از دبی

از آنجا که واردات ته لنجی مکمل بدنسازی حساسیت‌های خاص خود را دارد و در صورتی‌ که محصولات را از برندهای استاندارد با تاریخ انقضای طولانی انتخاب نکنید دچار مشکل می‌شوید. اولین مشکل در همان گمرک کشور امارات و دبی خواهد بود. تفاوتی ندارد که از طریق کام اسکله و کدام بندر اقدام به انتقال بار می‌کنید. در نهایت اگر کالاهای شما استانداردهای لازم را نداشته باشد، توسط برند مشخصی تولید نشده و همین‌طور استانداردهای کیفیت و بهداشت را دریافت نکرده باشد تمام زحماتتان به باد می‌رود. از طرفی خرید شما نیز بدون نتیجه بوده و از آن سود حاصل نمی‌شود.

در دبی شما می‌توانید محصولاتی مانند مکمل بدنسازی را در بازار همین کشور یا از چین وارد کنید. البته محصولاتی که در دبی عرضه می‌شود نیز معمولاً وارداتی از بازار چین خواهد بود. برای شما در مقوله حاشیه سود کمی متفاوت خواهد بود. این فرایند از خرید محصول شروع می‌شود، بعدازاین که مکمل‌های بدنسازی را خریداری کردید، لازم است که آن‌ها را به گمرک بسپارید.

در صورتی‌ که محصول شما مجوزهای بهره‌برداری مجاز داشته باشد، پس از آن می‌توانید با دریافت برگ سبز گمرک، پرداخت هزینه‌ها و انجام چند مرحله اداری، کالاها را بر حسب وزن و حرکت لنج‌های در مسیر بارگیری کنید. بار شما به ناخدا سپرده می‌شود و او مسئول است که آن‌ها را تا خاک و مرز ایران حمل کند. در نهایت باگذشت زمان و با انجام پروسه حمل بار از دریا محصول تحویل مأموران گمرک می‌شود. لازم است که محصولات شما مجوزهای لازم برای عرضه در بازار کشور را نیز دریافت کنند.

واردات مکمل بدنسازی از دبی و چین

در فرایند واردات مکمل بدنسازی از دبی و چین، باید به مواردی نظیر مشخصات محصول، نوع محصول، مورد تأیید بودن برند توسط سازمان جهانی بهداشت و انتخاب تأمین‌کننده برای واردات ته لنجی مکمل بدنسازی دقت کنید. زنجیره‌های تولید محصولات بدنسازی با هم متفاوت است. هرکدام از آن‌ها در یک حوزه خاص مورداستفاده قرار می‌گیرند. توصیه می‌شود که حتماً امین شما از محصولاتی انجام شود که گواهینامه‌های ایزو و آزمایش‌ها را دریافت کرده و در کشور دبی به‌عنوان یک مکمل استفاده شوند.

همین‌طور می‌توانید به سراغ برندها و محصولاتی بروید که در بازارهای جهانی نیز شناخته شده و در ایران نیز مشتریان زیادی دارند. مثل مارک و مدل خاصی از اسیدآمینه در ایران بیشتر می‌فروشد در نتیجه واردات ته لنجی مکمل بدنسازی به این صورت برای شما سودآور خواهد بود. کشور چین یکی از بزرگ‌ترین بازارهای تولیدکننده انواع مکمل‌های مکمل و بدنسازی در دنیا است.

بسیاری از محصولات بازار دبی نیز در چین تولیدشده و البته شما در بازار دبی می وانید محصولات بازارهای دیگر مانند امریکا، آلمان، اسپانیا و… را نیز تهیه کنید. حتی امکان خرید محصولات آسیایی بازارهای شرقی نیز وجود دارد. در نتیجه یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های واردات ته لنجی مکمل بدنسازی از دبی، طیف وسیع انتخاب‌ها خواهد بود.

شرایط و هزینه حمل بار و واردات ته لنجی مکمل بدنسازی چیست؟

شرایط و هزینه حمل بار و واردات ته لنجی مکمل بدنسازی چیست؟

مکمل های بدنسازی که به صورت ته لنجی وارد شده اند

حمل بار محصولات مختلف از مقصد دبی یکی از پر استفاده‌ترین سرویس‌هایی است که توسط دولت کشورهای حوزه خلیج‌ فارس برای تبادلات مالی با همراه اندازی گردیده و بر مبنای آن شما هیچ‌گونه محدودیتی برای واردات نخواهید داشت. در صورتی‌ که شرکت موردنظر خود را برای این کار انتخاب کرده باشید. لازم نیست هزینه‌های اضافه برای انجام عملیات واردات ته لنجی مکمل بدنسازی بپردازید. آن‌ها محصول را از طریق گمرک کشور دبی تحویل لنج‌ها می‌کنند. لنج‌ها نیز وظیفه دارند که محصول را بارگیری، مجوزهای لازم را برای حمل از طریق دریا دریافت کرده و به‌صورت حداکثری و ظرف یک مدت‌ زمان مشخص تحویلتان کنند.

دقت کنید که در انجام این پروسه شما می‌توانید از خدمات مؤسسات باربری و حمل بار از دبی هم استفاده کنید. این شرکت‌ها در قبال دریافت هزینه‌ای از شما صفر تا صد این پروسه را انجام می‌دهند.

قیمت واردات ته لنجی مکمل بدنسازی نیز بسته به شرایط و موعد زمانی و همین‌طور نوع و حجم کالا متفاوت خواهد بود. در این مورد باید هزینه‌های جانبی را نیز در نظر بگیرید و به این مسئله توجه کنید که آیا شرکتی که عملیات واردات ته لنجی مکمل بدنسازی را برای شما انجام می‌دهد واقعاً معتبر است؟

مزایای واردات ته لنجی مکمل بدنسازی

مزایای واردات ته لنجی مکمل بدنسازی

بهترین روش واردات مکمل های بدنسازی از دبی به صورت ته لنجی می باشد.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های روش واردات ته لنجی مکمل بدنسازی، هزینه کم‌تر است. از آنجایی‌ که روش‌های دیگر ترانزیت کالا، نظیر انتقال هوایی یا کارگو و خودرویی هزینه بالایی دارند؛ بسیاری از تاجران مایل هستند که مدت‌زمان طولانی تر حمل بار به این روش را متحمل شده و کالای خود را از طریق مرزهای دریایی و لنج‌های حمل بار دبی انتقال دهند. از طرفی شما شامل پرداخت مالیات نمی‌شوید. اگر بتوانید از شرکت‌های واسطه کمک بگیرید یا خودتان مرزنشین باشید، حتی شرایط خاص‌تری نیز به‌صورت ویژه برای شما در نظر گرفته می‌شود که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

قوانین واردات مکمل‌های بدنسازی از دبی

کل پروسه کاری که باید شما انجام دهید این است که محصول را در بازار دبی انتخاب و سپس خریداری کنید. البته این کار را از طریق شرکت‌های مطمئن انجام دهید. درصورتی‌که هیچ تجربه‌ای از خرید در این کشور ندارید لازم است که از مؤسسات و شرکت‌های معتبر در این حوزه کمک بگیرید. ضمن این که باید به این موضوع دقت کنید که مکمل‌های بدنسازی باید بتوانند در داخل ایران نیز مجوزهای سازمان غذا و دارو را دریافت کنند.

در غیر این صورت نمی‌توانید آن‌ها را به‌صورت مجاز در بازار عرضه کنید و البته این در صورتی است که بتوانید مجوزهای ترخیص گمرک را بگیرید. اگر روش انتقال ته لنجی را آماده کرده‌اید فراموش نکنید که باید حتماً مجوزهای لازم دریافت شده و بار شما امکان انتقال از گمرک به انبار یا فروشگاه یا هر مقصدی که شما دارید را داشته باشد.

آیا می‌توان واردات مکمل‌های بدنسازی را برون‌سپاری کرد؟

بله – یکی از روش‌هایی که بزرگ‌ترین تاجران از آن برای انتقال بار استفاده می‌کنند برون‌سپاری و دریافت خدمات شرکت‌های حمل بار خواهد بود، واردات ته لنجی مکمل بدنسازی به روش‌های شرکت‌های واسط چند مزیت اصلی دارد. اول این که تمامی مجوزهای لازم برای حمل بار دریافت می‌شود. دوره زمانی جابه‌جایی محصول و حضور در گمرک و در نهایت بارگیری زودتر انجام شد و از طرفی بهترین، نزدیک‌ترین و سریع‌ترین لنج برای انجام این را انتخاب می‌شود. یعنی صفر تا صد استفاده از خدمات شرکت‌های حمل با ته لنجی و واردات تا دوبرابر سریع‌تر انجام می‌گردد.


سوالات

شرایط و هزینه حمل بار و واردات ته لنجی مکمل بدنسازی چیست؟

درصورتی‌که شرکت موردنظر خود را برای این کار انتخاب کرده باشید. لازم نیست هزینه‌های اضافه برای انجام عملیات واردات ته لنجی مکمل بدنسازی بپردازید. آن‌ها محصول را از طریق گمرک کشور دبی تحویل لنج‌ها می‌کنند. لنج‌ها نیز وظیفه دارند که محصول را بارگیری، مجوزهای لازم را برای حمل از طریق دریا دریافت کرده و به‌صورت حداکثری و ظرف یک مدت‌ زمان مشخص تحویلتان کنند.

قوانین واردات مکمل‌های بدنسازی از دبی شامل چیست؟

کل پروسه کاری که باید شما انجام دهید این است که محصول را در بازار دبی انتخاب و سپس خریداری کنید. البته این کار را از طریق شرکت‌های مطمئن انجام دهید.

آیا می‌توان واردات مکمل‌های بدنسازی را برون‌سپاری کرد؟

بله – یکی از روش‌هایی که بزرگ‌ترین تاجران از آن برای انتقال بار استفاده می‌کنند برون‌سپاری و دریافت خدمات شرکت‌های حمل بار خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *