راهنمای واردات ته لنجی پارچه از دبی

واردات ته لنجی پارچه یک روش پرسود و محبوب مناسب کسانی است که در حوزه نساجی چه به‌ صورت عرضه‌کننده و چه به‌صورت خرده‌ فروش فعالیت می‌کنند.


85 / 100
زمان مطالعه: 6 دقیقه

واردات ته لنجی پارچه یک روش پرسود و محبوب مناسب کسانی است که در حوزه نساجی چه به‌ صورت عرضه‌کننده و چه به‌صورت خرده‌ فروش فعالیت می‌کنند. مزیت این روش دردسر فوق‌ العاده کم آن است. عملیات حمل‌ و نقل از این طریق هزینه کم‌تری برای شما در برخواهد داشت. از طرفی می‌توانید به‌ واسطه واردات پارچه از به سود فوق‌ العاده‌ای دست‌یابید. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های حمل بار ته لنجی، مسیر بدون پیچ‌ و خم است.

مبتنی بر این اصل می‌توان گفت که واردات ته لنجی پارچه اگر به‌ درستی انجام شود سودآور خواهد بود؛ در غیر این صورت می‌تواند موجب دردسر‌های بزرگ و البته هدررفت وقت، سرمایه و انرژی شما شود. خوراکی، انواع پوشاک، پارچه، لوازم دیجیتال و الکتریکی از جمله اصلی‌ترین کالاهایی هستند که با استفاده از روش حمل بار ته لنجی می‌توانید آن‌ها را به ایران انتقال دهید.

در واقع کل پروژه در مدت‌ زمان کوتاه چه از لحاظ طی مسیر و چه رد کردن فیلترهای قانونی انجام خواهد شد. درصورتی‌که قصد دریافت سرویس واردات ته لنجی پارچه را دارید احتمالاً سؤالات زیادی در ذهن شما نهفته که به دنبال پاسخ برای آن‌ها هستید.

بیشتر بخوانید

قوانین و محدودیت های واردات ته لنجی پارچه شامل چه مواردی می شود؟

قوانین و محدودیت های واردات ته لنجی پارچه شامل چه مواردی می شود؟

ابتدا باید با برای واردات ته لنجی پارچه با یکسری شرکت ها قرارداد ببندید و سپس پارچه های خود را از بازار کشور مقصد خریداری کنید

یکی از مهم‌ترین نکات در مورد ورود به بازار واردات ته لنجی پارچه، یادگیری قوانین این حوزه است. در قوانین آمده است که شما نخست باید با یک شرکت بازرگانی برای ترخیص کالا هماهنگ کنید. در کنار آن، شرکت‌های حمل‌ بار ته لنجی در این حوزه فعالیت دارند که می‌توانند به شما کمک کنند. اول این که محصول مدنظر شما در بازار دبی خریداری می‌شود.

ضمن این که هر کدام از اقلامی که وارد ایران می‌کنید شامل هزینه‌های اضافه مالیاتی و پرداختی‌های سنگین گمرک کشور نمی‌شوند. کشور مبدأ نیز سخت‌ گیری‌های کم‌تری در قبال انتقال بار به این روش دارد. وجود بنادر مختلف در هر دو کشور، باز بودن پنجره تبادلات مالی دبی با دیگر کشورها، امکان حمل بار از کشور چین موضوع مهمی است که می‌تواند باعث شود به این روش انتقال محصولات و محموله‌ها توجه ویژه‌ای شده و مورد استفاده توسط تاجران و واردکنندگان خرده‌ پا قرار بگیرد.

البته می‌توانید بازار ثانویه و کشور چین را نیز انتخاب کنید. موضوع مهم این است که خرید شما به شکلی انجام شود که حاشیه سود مناسبی برای عرضه آن در بازار ایران داشته باشید به طبع نمی‌توانید به سراغ خرید محصولات از فروشگاه‌های سطح شهر بروید و بهتر است که کالای مدنظر را از بازارهای خاص و یا فروشگاه‌هایی که حاشیه سود کم‌تری قائل هستند و یا قیمت همکار عرضه می‌کنند تهیه کنید.

شرایط ترخیص پارچه از امارات (دبی)

برای ترخیص، پارچه یا کالا را تحویل گمرک کشور مبدأ می‌دهید. در دبی و در یکی از بنادر محصول تحویل گرفته می شود و مورد بررسی قرار می‌گیرد. یک سری اسناد و مدارک لازم نیاز خواهد بود که باید آن‌ها را دریافت کنید. برگ سبز گمرک، برگه ترخیص و مالیات از جمله مهم‌ترین آن‌ها خواهد بود. از طرفی لازم است که محصول شما مجوز حمل بار نیز دریافت کند. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های خرید از طریق این روش و حمل آن به کشور، عدم پرداخت مالیات‌های سنگین است.

در واقع شما از پرداخت بسیاری از ارقام مالیاتی مرسوم برای واردات معاف خواهید شد. دقت داشته باشید که کشورهای مختلفی که در حوزه عرضه محصولات خود به بازارهای ایران فعالیت می‌کنند قوانین خاص و منحصر به خود را خواهند داشت. برخی کشورها امکان فروش مستقیم به ایران را ندارند. اما در مورد طرف تجاری عربی هیچ مشکلی در این باره وجود ندارد.

شما به دو روش می‌توانید بار را از کشور مبدأ ترخیص کنید، روش اول اقدام به‌صورت مستقیم و توسط خودتان است. روش دوم واردات ته لنجی پارچه از طریق شرکت‌ها و مؤسساتی است که این کار را برای شما انجام می‌دهند. ترخیص کالاهایی که فاسد نمی‌شوند حتی اگر در مدت‌زمان طولانی هم انجام شود مشکل خاصی برای شما ایجاد نخواهد کرد و البته هیچ‌ گاه گمرک کشور مبدأ برای شما بهانه‌تراشی‌های بیهوده و بی‌پایه نخواهد داشت. این روش تبادلات مالی اصلی‌ترین خدمتی است که هر دو کشور در ارتباطات مدنی سیاسی خود برای واردکنندگان در نظر گرفته‌اند.

ویژگی های شرکت های معتبر حمل بار ته لنجی

در صورتی‌ که قصد استفاده از سرویس‌های واردات ته لنجی پارچه از چین و دبی و یا کشورهای همسایه و حوزه خلیج‌فارس را دارید، باید به این موضوع دقت کنید که در درجه اول شرکت مدنظر، به‌صورت کاملاً مجاز فعالیت نموده و از تمامی مجراهای قانونی نیز گذر کرده باشد. از طرفی سابقه و تخصص یک شرکت در یک حوزه خاص نیز مهم است. مثلاً حوزه نساجی با واردات لوازم الکترونیکی تفاوت دارد. انتظار می‌رود که شرکت واسط کم‌ترین هزینه را به بار آورده و همین‌طور موجب ضرردهی کسب‌وکار شما نشود.

کالاهایی که در بازار ایران فروش خوبی دارند از طریق این روش خریداری شده و در نهایت عملیات انتقال آن‌ها نیز انجام می‌شود. از طرفی انتظار می‌رود که این شرکت‌ها در همان ابتدای کار با شما قرارداد منعقد کرده و تمامی مجوزهای لازم را برای طی بدون دردسر پروسه واردات ته لنجی پارچه انجام دهند.

مدت‌ زمان واردات ته لنجی پارچه

 مدت‌ زمان واردات ته لنجی پارچه

به طور کلی برای هیچ نوع کالایی زمان به خصوصی نمی تاوان تعیین کرد. و زمان به یکسری متغیرها وابسته است.

یکی دیگر از سؤالات پرتکراری که در مورد واردات ته لنجی پارچه پرسیده می‌شود این است که در نهایت با احتساب کل دوره‌های زمانی چه مدت طول می‌کشد که عملیات انتقال بار انجام گردد. در واقع هیچ زمان مشخصی بخصوص برای روش‌های انتقال دریایی نمی‌توان مشخص کرد. این بستگی به چند موضوع مهم دارد. شرایط ترافیک دریایی، وضعیت انتقال بار از بازار دبی به گمرک و ترخیص آن و همین‌طور شرایطی که ملوان لنج خواهد داشت.

ترخیص کالا در روش حمل بار ته لنجی نسبت به دیگر راهکارها بسیار آسان‌تر خواهد بود ضمن این که ترخیص کالای شما در این حالت هزینه‌های مازاد ندارد و محبوب‌ترین راه برای کسانی به‌حساب می‌آید که قصد واردات با حجم خیلی بالا را ندارند. در واقع اگر حتی یک خرده‌فروش هم هستید و می‌خواهید خودتان حمل کالا و بار را از دبی انجام دهید سود بیشتری از فروش عایدتان می‌شود. چون در این روش واسطه‌ها حذف شده و هزینه نهایی برای شما کم‌تر می‌شود.

مهم‌ترین امتیازات واردات ته لنجی پارچه

مهم‌ترین امتیازات واردات ته لنجی پارچه

واردات ته لنجی پارچه چون هزینه گمرک را شامل نمی شود به صرفه تر می باشد.

مزیت‌های زیادی برای واردات ته لنجی پارچه وجود دارد که می‌توانید بر مبنای آن، از شرایط و امتیازات ویژه استفاده کرده و با هزینه کم‌تر و سود بیشتر محصول خود را وارد کنید. ترخیص کالا به‌صورت ته لنجی هزینه گمرکی ندارد. علاوه‌برآن، شما می‌توانید با بازرگانان مختلف در ارتباط بوده و بر اساس استفاده از این روش دغدغه انتخاب فروشنده و تأمین‌کننده را کم‌تر کنید. ضمن این که می‌توانید از خدمات شرکت‌های واسط استفاده کنید. بر اساس این خدمات کل پروسه در کم‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

بسته به شرایط حاکم بر دریا، مراحل بار زدن و همین‌طور حمل‌ونقل در زمان کوتاهی انجام می‌شود. اما نمی‌توان موعد دقیقی مشخص کرد. چون در این وضعیت هیچ‌گاه نمی‌توان وضعیت دریا و حرکت لنج‌ها را پیش‌بینی کرد.

نتیجه‌گیری نهایی

واردات ته لنجی پارچه در حال حاضر و در ایران به دلیل همسایگی با کشورهای حوزه خلیج‌فارس، یک مزیت فوق‌العاده به‌حساب می‌آید و می‌توان مبتنی بر آن به‌راحتی هر نوع کالایی را به‌صورت مجاز به خط مرزی ایران وارد کرد. مسیر انتقال به‌صورت دریایی خواهد بود. هزینه‌های حمل بار به این روش بیشتر به نوع کالا، وزن، ابعاد کالا و شرایط عمومی انتقال آن بستگی دارد. ضمن این که شرکت‌های واسط نیز حاشیه درآمدی برای خود در نظر می‌گیرند که می‌توانید از بین آن‌ها مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

حق همکاری و ارائه خدمات مبتنی بر گمرک یکی از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین پرداختی‌هایی خواهد بود که از طرف شما انجام خواهد شد. دغدغه کم‌تر و مشکلات مالیاتی کم‌تر از جمله اصلی‌ترین و ویژه‌ترین مزیت‌های این روش است.


سوالات

قوانین واردات ته لنجی پارچه شامل چه مواردی می شود؟

در قوانین آمده است که شما نخست باید با یک شرکت بازرگانی برای ترخیص کالا هماهنگ کنید. در کنار آن، شرکت‌های حمل‌ بار ته لنجی در این حوزه فعالیت دارند که می‌توانند به شما کمک کنند. اول این که محصول مدنظر شما در بازار دبی خریداری می‌شود.

ضمن این که هر کدام از اقلامی که وارد ایران می‌کنید شامل هزینه‌های اضافه مالیاتی و پرداختی‌های سنگین گمرک کشور نمی‌شوند.

شرایط ترخیص پارچه به صورت ته لنجی چیست؟

برای ترخیص، پارچه یا کالا را تحویل گمرک کشور مبدأ می‌دهید.

مدت‌ زمان واردات ته لنجی پارچه چه میزان می باشد؟

هیچ زمان مشخصی بخصوص برای روش‌های انتقال دریایی نمی‌توان مشخص کرد.

مهم‌ترین امتیازات واردات ته لنجی پارچه توسط اکسپرس عسلویه شامل چه مواردی است؟

ترخیص کالا به‌صورت ته لنجی هزینه گمرکی ندارد. علاوه‌برآن، شما می‌توانید با بازرگانان مختلف در ارتباط بوده و بر اساس استفاده از این روش دغدغه انتخاب فروشنده و تأمین‌کننده را کم‌تر کنید. ضمن این که می‌توانید از خدمات شرکت‌های واسط استفاده کنید. بر اساس این خدمات کل پروسه در کم‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *